de skal først offentliggøres den 18-8
det er bestemt ikke første gang at det sker
næsten hver gang en ledelse går ind og "kursplejer" er det bad news long term
Hvis de i teorien vidste at der var en god og en dårlig nyhed, kan det ho bedst betale sig at få den dårlige først
tja, man kunne jo overveje om de har en lukket emmission undervejs bestemt af et glidende snit som ikke skal blive for lavt¨
runski, bliver du ikke bekymret når hvis ledelsen går ind og foretager den vurdering hver gang de udsender meddelelser?
Tror du at de har siddet og ventet på om kursen ville dukke under 5, førend de udsendte nyheden
skal de ikke nøjes med objektivt at præsentere nyheder i stedet for at bruge børsmeddelelser som salgsargumenter
jeg ved det ikke, men jeg kan få tanken at det er årsagen siden det ikke er blevet præsenteret før
Valueguy. Jo, jeg syntes det er ski..... Irriterende at der kan sættes spørgsmålstegn ved det hele
altid uheldigt når en ledelse lejer spindoktor og timer deres beskeder
så jeg håber årsagen er en anden
Selvfølgelig skal man huske det ikke er NovoNordisk, men et lille firma med en omsætning på ca 12 mill
jeg sidder lige og læser at Thea Olesen udtaler at "Sagen bliver altså aktuel pga. indsigelserne."
hvordan bliver den aktuel af dem?
at de er små gør det vel blot lettere at handle etisk korrekt?
Valueguy. Også derfor jeg tænker om de bare har ventet for at se om kurs 5 blev brudt
De små kan undskylde sig med at de ikke har kapacitet til at følge alt der rør sig
irrelevant her, for her handler de på viden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind