Aktiesnakken — August 2010
-
shot the messenger
-
shoot*
-
jeg er måske med på den. I modelportefølje regi og måske endda lidt mere også, men skal lige have kigget lidt på regnskaber
-
GSK og Genmab offentliggør endelige primære resultater fra det afsluttede pivotalstudie med Arzerra (ofatumumab) til behandling af fludarabi
-
genmab nyt
-
GSK og Genmab offentliggør endelige primære resultater fra det afsluttede pivotalstudie med Arzerra (ofatumumab) til behandling af fludarabi
-
hvornår skal jeg få alt den tid. og så varmer jeg op til tabu tirsdag
-
-
nåh, det er vel bare no news.... vel i hvert fald for de af os der er non-pharmakologer
-
aktivitet som monoterapi, en lang bekræftelse så det er bare honky dori
-
ja det er non-event på den gode måde
-
ja, så kedelig så de ikke engang kunne finde Jan på coffee-shoppen for en kommentar
-
puha der går altid en lille engel igennem aka´s lejlighed når de latenight pressemeddelser kommer
-
5sek forsinkelse fra OMX til PI-chatten... det er da vist ok på en mandag aften kl. 22

-
jeg får også et lille chok hver gang nyhedsklokken ringer her after hours
-
coller holder!
-
handelsbanken har indreværdi 45 for torm?
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind