Aktiesnakken — August 2010
-
freja, det går måske ikke så hurtigt som PI er vant til, men det skal nok komme. Hvis du har en konkret klagemål så skriv til os, så skal
-
fremføre det hurtigstmuligt
-
nåh, det var da en grim capi nyhed at komme hjem til.... der er så lidt mere end blot de garantier som der var en der antydede tidligere....
-
ja, den eneste fortrøstning er at Vad vel snart må være kommet til bunden i det skab med skeletter...
-
læg iøvrigt også mærke til at de forbeholder ret til yderligere krav
-
spørgsmålet er så om det ikke trækker tæppet væk under firmaet
-
ah, mon dog
-
tjaa. det er jo krav der overstiger nuværende egenkapital, men I har selvfølgeligt ret I at det skal afgøres i retten
-
hvad ligger egenkap på idag? med de 125 mill underskud in mente?
-
altså som de har guidet som underskud for 2010 INDEN disse krav er blevet fremsat
-
ok. det er en del større end jeg havde troet. Men vi ved at kravene enten går i retten eller bliver betalt, så det er lidt dystert for det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind