Aktiesnakken — August 2010
-
ja det hjalp at der lå et ukendt bud i 5,55 som absorberede alt der blev smidt der ned
-
hehe, nej som jeg sagde havde jeg ingen ide om det... jeg fik ret igen

-
nope... ville ellers have været frækt
-
Hvorfor?
-
Nej det mener jeg bestemt heller ikke... så havde vi været i kurs 10, og så havde det været farvel...
-
10 (+/- 20 stykker)
-
Hvis BioPorto havde accepteret hvad de kunne få, så var det falliterklæring, som at lukke teenagepiger ind før udsalget starter
-
hehe... nej lad også hellere være med det
-
Du skal slet ikke være i tvivl om at hvis Abbott havde fået det som e ville, havde de krævet alt hvad de kunne af markedet, måske fornuftig
-
at holde dem ude et stykke tid, medmindre de vil acceptere vilkårene
-
jeg er her...men I klarer det jo godt idag.
-
D/S Norden...har I set denne. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10259967/Toerlast-kommer-til-at-spinde-guld-paa-russisk-kornstop
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind