Aktiesnakken — August 2010
-
Man kan ihvertfald udlede at Abbott ikke har været tilfreds med den licensaftale BioPorto har tilbudt dem
-
Det kan da nemt være at Abbott ikke er blevet tilgodeset i licensforhandlingerne, og dette er dres sidste træk for at få en del af kagen
-
ja, selvfølgelig har der været forhandlinger. men tror omvent også på, set i dette lys, at interesserede har været lidt tilbageholdne
-
indtil 9 måneders fristen er udløbet, der er ingen tvivl om at BioPorto ikke kan få samme downpayment nu, som hvis indsigelsen ikke var komm
-
kommet.
-
men omvendt, så kan licensaftale jo bare strikkes andrledes sammen
-
så man tager forbehold for den lille risiko der er i at patentet kan frafalde
-
medmindre strategien er, som jeg tidligere har fantaseret om, ikke at lave nogen licensaftaler, for at beholde markedet selv.
-
i sort og hvis, er det 33%, der står at 1/3 af alle patenter der søges tilbagekaldt bliver det,
-
1/3 bliver modificeret, og 1/3 bliver som de er, ifølge statistikken, men den 1/3 der bliver tilbagekaldt, er typisk nogen der er gået lige
-
igennem systemet, hvor indlysende fejl udgør tilbagekaldelsen, BioPortos er testet ved flere lejligheder, så
-
sandsynligheden er meget meget lille tror jeg, og i værste tilfælde, bliver det modificeret
-
ha ha, det er udstyr der virker..
-
jeg ser det i bund og grund som en almindelig diciplin fra Abbott, de laver jo ikke andet, når de ikke får deres vilje.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind