Aktiesnakken — August 2010
-
tja, man kan jo tolke det både positivtog negativt, patentet r jo prøvet af ved flere lejligheder, og mener man at det holder endnu engang,
-
så er der ingen ko på isen, men det understreger da at patentet har en stor værdi, og at BioPorto kommer til at tjene penge på det
-
så.. et eller andet sted, der går 3 år minimum, inden vi får en afgørelse på den sag, og på det tidspunkt har BioPorto været på markedet med
-
testen i 2½år
-
jamen så sov godt
-
selvom det da havde været skønnere med en licensaftale til abbott, istedetfor det her, for at få patentet valideret:-)
-
min helt personlige mening er at det ikke kommer som nogen overraskelse, det er et milliardmarked vi bevæger os ind på, og BioPorto har være
-
har været 100% sikre på at der kom en sådan meddelelse fra Abbott, men herregud, det er 4 uger siden den tickede ind
-
vi har bare først set det nu, tror det fald der bliver, hvis der bliver et, er de private der narrer sig selv
-
de professionelle ser ikke noget breaking i det her, fordi det er fast kotume i patentsager, de har sat sig ind i patentet fra start, og inv
-
investeret hvis de mente patentet holdte.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
