Aktiesnakken — August 2010
-
edet
-
Tør Abbott satse på at de vinder og derfor starter salg? Taber de kommer det til at kostee
-
big time
-
hehe, det gør jeg... er også mest på et halvt øje, for er jo igang med selve skrivelsen

-
men jeg giver dig ret i at de kan fluekneppe det i smadder
-
de gør jo indsigelser imod ting som er skrevet ind i patentansøgningen efter procedings hos epo selv
-
så nej de er ikke i de oprindelige ansøgninger, men er så ændret undervejs på foranledning af epo selv...
-
nej jeg går sgu i seng... nat alle
-
nat
-
nahhh... jeg har fundet noget på epo tidligere den faldt helt sindsygt på.. det gav ingen tv tid

-
nej sådan er det desværre... i det sekund jeg skrev det vidste jeg også at det var en fejl
-
skulle lige have clearet den med BioPorto først, så vi havde sluppet for alle de spekulationer
-
Har lige skrevet til IR, så håber jeg at de møder tidligt ind i morgen

-
Nej det er jo ved at være noget tid siden at det skete....
-
Nå... Vil man holde skal man vente til efter 10 i morgen med at åbne, og vil man sælge skal man være vaks
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind