Aktiesnakken — August 2010
-
epo har tidligere sagt at det i deres formål ligger at beskytte små selskaber imod stores forsøg på at dræne dem
-
ja og historien er naturligvis trist lyder det til, den er bare ikke analog med bioportos situation
-
ved jeg sgutte gain... den falder jo nok ved åbning, men så forventer jeg at et svar fra bioporto vil rette op på det
-
nej, men hvorfor skal de også søge om at nedsætte fogedforbud? Abbott har en test til deres architect maskine klar, men det er 5-10% af mark
-
edet
-
Tør Abbott satse på at de vinder og derfor starter salg? Taber de kommer det til at kostee
-
big time
-
hehe, det gør jeg... er også mest på et halvt øje, for er jo igang med selve skrivelsen

-
men jeg giver dig ret i at de kan fluekneppe det i smadder
-
de gør jo indsigelser imod ting som er skrevet ind i patentansøgningen efter procedings hos epo selv
-
så nej de er ikke i de oprindelige ansøgninger, men er så ændret undervejs på foranledning af epo selv...
-
nej jeg går sgu i seng... nat alle
-
nat
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind