Aktiesnakken — August 2010
-
det er jo tydeligt at BioPorto ikke tillægger det mere værdi, end at det skal nævnes i Q2 d. 26 August
-
vi ser jo bål og brand med det samme, men gider ikke engang tage en sygedag for at se mine aktier køre op og ned:-)
-
det er da ikke andet TDAE, udmattelse, og Høiberg har garanteret forudsagt det
-
he he, 14 sider med 20 sager i hver
-
ja, erfor Høiberg har forudsagt det, de viste det ville komme..
-
vi bruger en masse tid nu og her på det, men det er glemt igen om et par dage
-
og her kan man ligefrem finde en kalender, for oral proceedings hos EPO, http://www.epo.org/patents/Grant-procedure/proceedings/calendar.htm
-
ja.. det er til at hoppe op og falden ed på, det handler kun om at der er penge i testen, og man gør alt man kan, for at få del i det.
-
hov...
-
det giver pludselig lidt mere mening det hele..
-
vi har ingen licensaftaler hørt, de er sikkert nemmere at forhandle, hvis de 9 måneder er overstået, det er vel en del af deres strategi
-
og egentligt forståeligt at man vil vente til de 9 måneder var overstået, for at lave den bedste licensaftale
-
jamen jeg mangler at supplere fra 133 til 150
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind