Aktiesnakken — August 2010
-
er fuldstændig enig
-
jeg bruger Euroinvestor en bette kun, men kriver sjældent derovre, der ender ltid i ævl og bævl
-
jeg foretrækker ihvertfald klart Proinvestor
-
grunden til at vi er her, har jo været på grund af usikkerhed om finanserne, observationsliste osv. - men det er jo fuldstændig væk nu, blot
-
med de 10 millioner de allerede er garanteret
-
tilm, vil også i boxen
-
Er der nogen oppe så sent/tidligt?
-
KØBENHAVN (Direkt) Henrik Vad er nu fortid i Capinordic. Den tidligere topchef tiltrådte i januar i selskabet, men efter blot to uger på posten blev Capinordic Bank lukket. Han fortæller nu om, hvordan der var skeletter i alle selskabets skabe, og om
-
grunden til hans opsigelse.
Der er ikke noget at udvikle længere i koncernen. Det er jo ren afvikling. Vi har besluttet at sælge den svenske del, og så er der ikke noget tilbage, siger Henrik Vad til Berlingske Business. Han havde selv forventet -
og fået indtryk af, at banken havde en rimelig mulighed for at klare sig, men fik hurtigt øjnene op for, hvad der egentlig var tilfældet.
Jeg havde forventet - og var blevet stillet i udsigt - at banken havde en overlevelsesevne. Det viste sig rimel -
rimelig hurtigt, at det havde den ikke. Hvert eneste skab var fyldt med skeletter, udtaler den aftrådte topchef.
Henrik Vad var klar over, at han gik ind til et job med visse problemstillinger, men han mener ikke, at han blev oplyst om den virkelige t
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
I så fald er vi 2