Aktiesnakken — August 2010
-
bmo, fik du min pm
-
fuck.. sidder og søger lidt rundt på bp, og fandt en kundeliste over pizza strimler...
-
Sidder lige og mailer med Oister, som jeg har fortrudt et køb hos... nu har de selvfølgelig ikke modtaget nogen pakke
-
sårn er det altid Drue..
-
nu får jeg sikkert en regning på 6 måneder, og en regning oven i hatten for manglende router
-
nå, hvis der er nogen der mener bioporto skal ha et hak længere nedad, så kommer der snart en h.. masse aktier til salg, lige over 5,55, og
-
dernæst er de 92k væk, - hvis det er...
-
det var nøjagtiogt det vi så sidste vi var i kurs 7
-
hvorfor har du fortrudt det køb, skal du ikke være tilfreds bare hvius du kan få net derude
-
Jeg har fået fint telenord net.... Oister holdt ikke hvad de lovede med deres dækning
-
Så sendt forsikret tilbage den 27, og de siger jeg får en mail så snart de modtager den, og det er så ikke endnu...
-
bor selv i et yderområde, kan umuligt trække mere end 1 op og 2 ned, ret belastende
-
sad i det samme med canal digital, for at få alle penge tilbage, skulle de modtage retur inden 2 måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind