Aktiesnakken — Juli 2010
-
når det handler om skat, så skal man havet et bindende forhåndstilsag - og ikke engang der er man sikker
-
under sløseri.... men vi mangler stadig at finde ud af formålet med tilskødningen - det kommer jo nok en dag
-
ja - den er lidt underlig. MÅske Stephen var utilfreds med at være skaffedyr uden at have navnet på aktiverne...
-
andre er ikke statsministerkandidater og opdaget i skattefusk
-
jeg vil ikke sige hvem jeg sad med i går, men det var temmeligt højtstående socialdemokrater. De var godt nok frustrerede
-
men der er ingen måde hvorpå dette koster hendes kandidatur, med mindre der kører en 3. runde
-
personligt lyver jeg kun når bliver opdaget..... som salig Dr. hansen jo sagde....
-
når jeg*
-
en socialdemokratisk skatteundrager - det er næsten lige så alvorligt som en konservativ dovenlars
-
vi må jo se om BT ikke har et tredie skud i bøssen, det plejer altid at kører i 3
-
de har i hvert fald erobret dagsordenen
-
men der er ingen tvivl. Det her er ikke nogen god sag for Thorning. Husk på at hun jo slås for at bevise at hun ikke er mode socialdemokrat
-
så det bekræfter måske kernen i partiet at hun nok ikke kan sin katekismus til fingerspidserne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind