Aktiesnakken — Juli 2010
-
aka, her kan man så selv finde ud af hvor brændstrup/NE Nielsen passer ind
-
-
:d
-

-
Marquart - den bliver offentliggjort i morgen kl. 18... hovedpunkterne
-
kort tid derefter (30-60min tror jeg) bliver resultaterne for hver enkelt bank offentliggjort på bankernes egne hjemmesider / det lokale
-
banktilsyns hjemmeside.
-
dvs. finanstilsynet f.s.v.a. danske, sydbank og jyske bank.
-
det er da ikke mange gode ideer den formand kan tage til sig http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10258206/Amagerbankenfmd:-Finansiel-Stab
-
- Så længe der bliver overbetalt, er der sgu ikke
nogen der går! Med
den afsluttende bemærkning høstede aktionær Lone
Pabst dagens stø
- Så længe der bliver overbetalt, er der sgu ikke
-
største
bifald på Amagerbankens ekstraordinære
generalforsamling, efter at hun
havde kritiseret, at direktør Jørgen Brænds -
får en ½mio om måneden i løn.... der står også noget om et jubilæumsgratiale på 1,1 mio i rbb-historien.... hvad har de gang i på amager?
-
Tømmer kassen inden det går galt og overlader regningen til "os"
-
jeg kipper med hatten for AMA's ledelse. Der er ingen huller i deres gennemført
dårlige indsats -
-
kommentar vedr. stress tests fra Daniel Gros (smart mand) http://www.ceps.eu/book/europes-stressed-banks
-
e
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind