Aktiesnakken — Juli 2010
-
den helt store spinmaskine.... og vel reelt set var uopnåelige
-
rth, vi er mange herinde der er supergode, og jeg er faneme glad for at vi trods alt nu viser at PI er der det sker
-
ja coller, og det har troldmanden jo også været inde på at det var best best scenario
-
og mange af milestones ligger post 2015 i mange indikationer
-
bare inflationen, coller!
-
de cash er 10 gange mere værd i hånden end efter 2015 måske!
-
De skal NOK heller ikke sættes i Amagerbanken. http://www.business.dk/finans/endnu-en-amagerkansk-storkunde-vakler
-
så er der iøvrigt kommet afskedsbrev fra FP hos neurosearch med posten idag....
-
datafadæsen bliver ikke nævnt med et eneste ord.... ldit tyndt synes jeg nok
-
Ud over at være storkunde i den kriseramte bank har Jens Schaumann også været squash-partner med Amagerbankens direktør Jørgen Brændstrup.
-
det holder jo bare ikke...... men forklarer ALT om schaumann properties og østerfælled m.m.
-
iøvrigt har schaumann vel i det sidste år været i deep shit så man må håbe at amager har nedskrevet på ham
-
troels lund virker som en aktiv mand.... udmærket http://www.business.dk/oekonomi/kaempe-pengefangst-ved-skatte-aktion-paa-turistfly
-
pas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
