Aktiesnakken — Juli 2010
-
hahaha hrmunk
-
der er intet man som flerårig genmab aktionær synes der gør godt andet end kurs 300
-
Hey Jeg er ny bruger !! hvor kan jeg lige hurtigt stille et afklarende spørgsmål til noget opsætning vil jeg tro
-
sig frem ccsigfredcc... så er der nok nogle der kan hjælpe...
-
@coller: Tak -
-
Skal lige siges jeg er ret ny i den her verden inden folk sabler mig for mine dumme spørgsmål. Men er her for at lære,
-
når jeg klikker ind på en aktie f.eks flsmidt så kan jeg se kursen lige over den står et lille gråt tal som ligner et ur i dette øjeblik v
-
..viser den 07.53.00
-
og der står opdateret ud foran, Jeg har realtid så forstår ikke hvis den er opdatert klokken 07.53 eller ?
-
jeg har fls i porteføljen til 43,5 9.37
-
hvis du har realtid herinde er det kun i porteføljen det virker
-
ah ok - men hvad betyder tallet ?
-
aka her... http://www.proinvestor.com/aktier/Flsmidth+og+Co./FLS.CO se tidsstemplet lige over kursen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind