Aktiesnakken — Juli 2010
-
godt så har du INGEN problemer
-
genmab skal langt op herfra
-
tag det helt roligt men lær af situationen. Du skal aldrig bringe dig ud af din comfort zone
-
vi kan se på volumerne i næste uge om udlandet og de institutionelle vil ind og det tror jeg de vil
-
-
lidt gang i verdensøkonomien må der vel trods alt være
-
der er gang i den i østen
-
så kom der lidt 2011-2014 tal
-
udskudt omsætning løber vist kun 2011 med
-
altså de 217 mio...... men ganske interessante 2014 tal

-
true jeg retter. de kan jo i 2013 vælger at betale 1 milliard i udbytte
-
det er kun godt. Der er ren råhygge at lege med de excel regneark
-
jeg tror iøvrigt også at man skal ind og kigge både på launch og så royalties
-
men 1,2 millard svarer ca 6 milliarder per år i omsætning og det er jo ikke urealistisk at de kan have en endnu højere market cap end 15%
-
hvis de ligger og tjener 20 kr per aktie med en vækst på 50-100% p.a så ved jeg godt hvad kursen er

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind