Aktiesnakken — Juli 2010
-
ja, coller. også fordi den får sindsyg betydning i 2010, det er jo ligefør at de skal have penge tilbage
-
det var rigtigt vigtigt at høre at alle pengene bliver betalt upfront og er i kasen og IKKE er øremærkede
-
så er der ikke noget regnskabsteknisk fis
-
ud over at bogføre dem
-
jeg mener aftalen faktisk er større end den første. For det er meget mere håndgribeligt nu
-
-
jan og eatwell sad vel egentlig også på cc'et og indrømmede at beløbene i den oprindelige aftale havde været igennem
-
den helt store spinmaskine.... og vel reelt set var uopnåelige
-
rth, vi er mange herinde der er supergode, og jeg er faneme glad for at vi trods alt nu viser at PI er der det sker
-
ja coller, og det har troldmanden jo også været inde på at det var best best scenario
-
og mange af milestones ligger post 2015 i mange indikationer
-
bare inflationen, coller!
-
de cash er 10 gange mere værd i hånden end efter 2015 måske!
-
De skal NOK heller ikke sættes i Amagerbanken. http://www.business.dk/finans/endnu-en-amagerkansk-storkunde-vakler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
