Aktiesnakken — Juli 2010
-
du lever livet farligt hegu......
-
det er eddermanene vildt hvis han egenhændigt har forhandlet den deal i gennem på 2 dage. så er han bitoteks svar på michael laudrup
-
så synes jeg faktisk ikke han skal lave andet end partnerskabsaftaler på resten af pipelinen
-
så har vi jo for fanden 4 milliarder på kontoen indenfor 100 dage
-
aka...hvorfor ikke 40 mia... nu vi er igang?

-
aka - har du tjekket pharma-cafeen for kommentarer til dealen?
-
nej den er jeg faktisk ikke nået til
-
jeg tror jeg skal prøve den nye strand i dag på svanemøllen. ligger kun en milestoneskast herfra
-
solsenitsyn....gid det var mandag
-
tak solsen.... det ser spændende ud
-
er du tosset en canonreklame vi har fået på
-
de reklame drenge sælger der bare arvesølvet hver gang

-
oohhh solsen nice device
-
du har lige sparet mig for lørdagens arbejde. Det er PRÆCIS det regnestykke jeg ville have lavet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind