Aktiesnakken — Juli 2010
-
i dette tilfælde betød det ikke noget - for Frank ramte jo tydeligvis ikke det han sigtede på
-
er der ikke nogen der skriver til ham, det er også pinligt for ham selv
-
jeg har noget, vi kan sende til ham...
-
nej men helt ærligt. man gider sku da ikke slås med sådan en taber
-
så kan finde på noget andet. skriver fabrikken til 0
-
og sige de aldrig finder en køber
-
det har du ret i. skal vi tage en principbeslutning og ignorere ham?
-
men han ka sku da ikke snyde med kontantbeholdningen
-
Ja man skal vælge sine fjender med omhu, for man ender altid på deres niveau
-
det er jo det - når man
slås med et svin, så bliver man beskidt -
Men jeg ville have respekt, hvis han gik ud og sagde, at Arzerra ikke er noget værd og casen skal behandles som en
-
likvidation - og derfor som cashværdi
-
jep - ifølge Jyske Bank er kontantbeholdningen kun 50c på dollarern
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind