Aktiesnakken — Juli 2010
-
så ser det i hvert fald lidt mere prof ud
-
lidt vildt at Frank indpriser en amerikansk statsdefault i valutaion af GEN. Er det standard i andre selskaber?
-
han har sat de andre indikationer i CLL til 10% det er jo fuldstændigt useriøst
-
men det er op af bakke, når han ikke engang anerkender værdien af cash
-
hvorfor har han likviderne til 20????
-
det kan han da ikke?
-
måske han bare ikke har opdateret alle tallene.... det virker bare underligt ift. analysen i morges hvor der netop stod med store røde bogst
-
siger han at de har 0 kroner i kassen idag
-
aver at de ikke var blevet opdateret
-
de har en milliard
-
faneme også svært at have reducer med 10% i alle andre indikationer og så have fair value 80
-
med en endnu mere nedskrevet fabrik, nu til underhalvdelen af asking price
-
det er jo til grin
-
er det i samme boldgade som latterlig?
-
hader folk der ikke vil indrømme de tog fejl. Det gør al dialog partisk og nyttesløs
-
jamen - så har vi jo kun en vej at gå: udstilling og latterliggørelse
-
du udstiller / jeg latterliggør
-
det er en god arbejdsdeling
-
For første gang har Frank skidt og trukket bukserne ned på samme dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind