Aktiesnakken — Juli 2010
-
hvad var det nu responsraten var på arzerra i first line nhl?????
-
det regnestykke er jo en flammende købsanbefaling
-
overskriften hedder så også "genmab reddet af gsk"
-
hvis ALT
går galt - så har vi hans tal... -
hvorfor lyver han om kontanterne?
-
og aktuel kurs har man ikke gidet ulejlige sig med at opdatere fra kurs 41...
-
de har jo 1 mia+ 800 mill???
-
(og det er vel at mærke ikke den analyse fra imorges... men en opdateret en der er kommet ud i løbet af dagen)
-
det er probability vægtet..... måske han har -50% i stemningsfaktor på cash?

-
50
% -
fordi cash ikke er cash værd?
-
pas....
-
noget helt andet er at han også burde have en til at gennemlæse analysen før udgivelse så de værste stavefejl lige kunne blive rettet...
-
så ser det i hvert fald lidt mere prof ud
-
lidt vildt at Frank indpriser en amerikansk statsdefault i valutaion af GEN. Er det standard i andre selskaber?
-
han har sat de andre indikationer i CLL til 10% det er jo fuldstændigt useriøst
-
men det er op af bakke, når han ikke engang anerkender værdien af cash
-
hvorfor har han likviderne til 20????
-
det kan han da ikke?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind