Aktiesnakken — Juli 2010
-
well, det finder vi jo ud af nu. Politiet skal overveje om de vil tage sagen op
-
nu er det spil 50/50 russisk roulette
-
mon ikke VKO kan få noget ud af det, hvis S's formand er under politiundersøgelse for fusk?
-
harboe køber 146.000 stk egne aktier..... til kurs 122,96... beholdning 6% nu
-
@aka - fine reklamebanner i har fået lavet! Ser rigtigt godt ud
-
vi har iøvrigt fået en ny minister i DK...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1383259.ece -
udvider sit resortområde - hun er flittig...
-
hun får mig til at skamme mig over at være dansk, for hun er et sindbilled på den slappe indstllling der er herhjemme
-
jeg kan ikke i mine vildeste fantasier forestille mig, at hun kan overleve som konservativ leder. Hun er helt væk
-
jamen så skal man i mine øjne ikke være toppolitiker og slet ikke udenrigsminister. Folk må tage deres karriere alvorligt. Problemet er at
-
folk herhjemme vil have i pose og i sæk samtidig med at de blæser med mel i munden. Jeg er så træt af det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind