Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg glæder mig lidt til at se om de opjustere, og det gør de sikkert, og hvilken effekt det vil have på kursen
-
jeg håber lidt at de venter med at opjustere.
-
Det er da ikke meget Inverness snakker om NGAL
-
DSV er steget pænt den seneste tid, efter udmeldingen at de ville opjuster så jeg ved ikke hvor stor en effekt det har.
-
har læst det, Inverness og Abbott er de eneste der har en CE mærket test klar til salg, de fik CE mærket for lang tid siden, men meget ukonk
-
ukonkret
-
hvis man kigger lidt på kurven så kan du også se at hver anden månen har den haft en korrektion, og efterfølgende en kraftig stigning
-
om det bliver denne gang DSV bryder igennem 100 for alvor ved jeg faktisk ikke.
-
altså, hvis de er meget optimistiske, og vi ved at de er klar til at sælge, jvf. myndighedsgodkendelse.... men intet salg
-
alt andet lige, så rimer det med Theas udmelding om 2 licensaftaler i 2010, en til Triage, og en til Architect
-
så du mener at det bliver en meget lille opjustering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind