Du kan foreløbig ikke handle tegningsretter - kun selve aktien
klart - men sælger jeg aktien ryger tegningsretterne vel også - ikke?
Hvis emissionen mislykkes så er AMA færdig - så ville du have været glad for 10,- kr. pr. aktie imorgen
Hvis jeg husker rigtigt skal de bruge 750M. Hvis halvdelen af udbuddet er tegnet så rækker det til at FS låner dem pengene.
der er mange jokere i kulissen som jeg ser det
Vi skal ikke bruge jokere, vi skal bruge essere - med mange penge.
Ree har været meget ambivalent i sine udmeldinger - nej/ja/måske og udtalt mangel på tillid til ledelsen
byggefirmaerne er godt nok trængte; men de kunne også komme i spil. Nye investorer har vi også hørt om
Selv i i bedste fald hoster han højest op med 250M
ledelsn bør jo også gå - det kan kun gå for langsomt
Der er ingen byggefirmaer der redder AMA - ingen - absolut ingen.
for nylig var der en mægler(ham som bragte Ree på banen) som udtalte at nye investorer havde udvist intereesse
ok det hele kan jo bare være spin - vi får se imorgen
En emission der er udsigt til at lykkes ville være garanteret. Bank of Scotland har ikke garanteret emissionen
ja alt bærer præg af sonderinger, sonderinger - intet er sikkert!
En udmelding fra Nykredit og Ree om at de tegner vil nok trække såmange med at lykkes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind