Aktiesnakken — Juli 2010
-
den går nok ret meget ned og nej jeg har aldrig været i ama. Too risky
-
jeg har på fornemmelsen at amag starter i minus:-) derfor jeg gerne ville ha shortet den, altså solgt nogle aktier jeg ikke ejer, for at køb
-
købe dem billigere imorgen
-
hvor meget kan man forvente aka?? det er sgui voldsomt, med den aktieforhøjelse, og så 3-4 kr pr aktie
-
den sluttede i 17,10 i fredags.. mit bud, uden at vide det, er at den åbner i kurs 5-8 stk imrogen
-
kan ikke helt gennemskue den, bedre hvis coller kom på banen
-
hvis jeg vidste det, ville jeg har shortsolgt den i fredags
-
njaahh, du skal nok følgem med imorgen, og den ryger nok meget op og ned
-
så trade den lidt hvis muligt
-
du skal bare vide at der sikkert er rigtig mange der vil handle den intraday imorgen
-
overhovedet ikke, jeg aner ikke hvordan den starter
-
måske starter den helt i bund, for at ryge op, eller også kravler den nedad hele dagen... men der bliver spekuleret i hurtige gevinster i a
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind