Aktiesnakken — Juli 2010
-
JV, skriv gerne en mail om bugs
til [email protected] -
hej varnæs ja iphone er nede indtil næste uge
-
tillykke med vers 3. det ser strålende ud!
-
har i set denne omkring nye udviklinger på nettet? http://epn.dk/teknologi2/computer/article2132713.ece
-
specielt ideerne omkring SB Nation og Modcloth syntes jeg lyder helt fantastiske
-
tak varnæs
-
nye udviklinger på nettet. Det kan vi godt li´
-
ja, nettet er kun i sin pure ungdom. Der kommer masser af nye ideer i de kommende år
-
ja og den vogn skal dansk IT bare med på, hvis vi overhovedet skal overleve
-
jeg er lidt mere rolig nu med PI´s grund platform, som vi nu skal bygge ovenpå
-
det kan jeg godt forstå. PI har en forrygende platform, men er vel lidt hæmmet af det begræsede sprogområde?
-
ja varnæs. Men det kan jo være vi bliver så dygtige at vi går til udlandet. Det var jo meningen med .com
-
og bonaparte tak! Det var det der har været meningen
-
men vi er der ikke endnu. Men det her er ihvertfald et skridt i den rigtige retning
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind