neurosearch eller genmab....
problemet med bioporto lige nu kursmæssigt er at der bliver hældt millioner af aktier ud fra DDB i 5,75 ca
de løber aldrig tør. De ligger som en prop i 5,75 og flytter sig kun en anelse hvis der virkelig kommer købere
jeg tror det er emission-aktier..måske købt i kurs 3 eller deromkring
og hvis den skulle komme op i kurs 6 ligger kronjylland og sælger ud...
Det er som altid det store spørgsmål man stiller sig selv
og udover det så har LDM osse en post de gerne vil af med..de sælger i 5,70
jeg tror de er trætte..bundlinien er at markedet er totalt mættet
så sker der det der skal ske...få købere og mange sælgere..down..
jep..jeg tror de ikke kan overskue tidshorisonten og hellere vil ha pengene i lavere risiko og højere udbytte andetsteds
en lille-bitte hånd fra biop og alt er vendt rundt på en tallerken..jeg tror bare ikke de rigtig forstår aktiemarkedet derinde
det gør jeg nu heller ikke
måske det er mere sikkert at sætte sit guld i genmab og vestas og lidt mindre i biop og topo og den slags
50% i biop vil mange betegne som direkte vildt...
f... udbyttet..sælg lortet hvis de rammer 50
men de rammer jo ikke 50 overnight.. uanset nyhedens format
hva nu hvis de flopper? så gør det avs på din PF ?
ikke at jeg tror de flopper men det er da en mulighed man skal ha i betragtnig
nogen ville nok nævne ordet spredning?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind