Aktiesnakken — Juli 2010
-
når du siger de ikke spiller med åbne kort, så kunne det forveksles med at BioPorto har en strategi
-
jeg ville synes det var bittert at blive købt ud i kurs 25 eksempelvis
-
jeg er ligeglad CS, i NGAL test regi, så er det ikke alt eller intet, hvis andre kommer med noget, der findes jo allerede andre gode markøre
-
markører, der er Cystatin C, og Kim ! der hver især er gode markører, og måske billigere end NGAL
-
Kim 1, hedder den
-
uanset hvad andre skule komme med, så er jeg 100% sikker på at NGAL salget nok skal komme, men om vi kun når 5% af potentialet på de 175 mil
-
test, så er det stadig en 10 dobling af kursen, og jeg ve at de starter med at sælge næste år
-
i posen nu?? tænk dig for pokker om.. NGAL testen ER færdigudviklet
-
og patentet dækker 15-18% af verdens befolkning, og de kan sælge i USA i minimum 2 år, uanset patent afgørelsen
-
he he ja.. men tager du en 10 øre i 1959 og lægger i skuffen i 50 år, så er den 2000 doblet
-
i c1959 var den kun 10 øre værd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind