Aktiesnakken — Juli 2010
-
selvom Abbott har søgt FDA, så betyder det jo ikke de starter salget i USA, Abbott har også fået CE mærke- de er bare klar til at sælge
-
kan jeg egentligt godt huske, men kan også huske at bp skrev i en investor præsentation at de forventede 3 måneders behandlingstid,
-
ved ikke mere end hvad de skriver i Q1
-
man kan jo regne ud at den har top prioritet, så de arbejder målrettet på at færdiggøre ansøgningen, og mon ikke vi får noget afvide d. 26 a
-
tænk på hvad d har med at gøre CS, du tænker urationelt
-
når du siger de ikke spiller med åbne kort, så kunne det forveksles med at BioPorto har en strategi
-
jeg ville synes det var bittert at blive købt ud i kurs 25 eksempelvis
-
jeg er ligeglad CS, i NGAL test regi, så er det ikke alt eller intet, hvis andre kommer med noget, der findes jo allerede andre gode markøre
-
markører, der er Cystatin C, og Kim ! der hver især er gode markører, og måske billigere end NGAL
-
Kim 1, hedder den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind