Aktiesnakken — Juli 2010
-
hvis ikke snart der sker noget, så fortsætter den med at sive indtil regnskab, og så bliver der sat tryk på, enten op eller ned
-
kommer der en leveringsaftale på 1 million test, så er der hurtigt en omsætning på 75-100Mio, kontra sidste års omsætning på 12 mio
-
det er den fiktive portefølje vi har her på PI, hvor vi kan "øve" os, men har kun leget lidt, og aldrig opdateret den
-
bare rolig, i virkeligheden har jeg tabt meget mere end 11,35%

-
lyder som en kompliment,

-
jahr
-
jeg køber dem jeg mangler
-
inden torsdag, selvom det nok bare er gammel overtro at der sker noget efter messen
-
jamen så sigerj eg mnge tak
-
overhovedet ikke... jeg går ud fra at folk der kender caen har købt, og dem der ikke kender casen, der har købt alligevel,
-
anbefaler jeg at holde den over regnskabet
-
jeg sælger ingen aktier før jeg kender potentialet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind