Aktiesnakken — Juli 2010
-
skyd min plus ven
-
hvis jeg finder et indlæg jeg overhovedet ikke gider bruge tid på, om jeg så kunne fjerne det, så det ikke blev ved at irritere mig
-
ikke at forveksle med personfilter, men en måde at gøre siden mere interessant for den enkelte
-
eller, ihvertfald fjerne det uinteressante
-
altså et aktiefilter?
-
eller et trådfilter?
-
fx. guld går i bear, jeg er ligeglad
-
ja, i debat tråden
-
mere fordi den er bleet større, så for at bevare overblikket
-
jo det må vi måske have i tasken.....
-
dumt?
-
og så et autoindlæg i chatten, når jeg siger hold, sælg, køb, hoooold, sææælg
-
kunne bare være et diskret minusknap, så den blev heeelt minimeret i debattråden
-
jeg er glad for at man kan læse det første af hvert svar, det gør det meget mere overskueligt. men jo der er så meget at forholde sig til nu
-
hold anbefaling! jeg er ved at besvime

-
super indlæg....
-
ja, de har masser, der har et stort udvalg af antistoffer, nogle rettet mod fedme, og andre mod diabetes, og så har de en APC-PCI test
-
som nok er rettet imod Eli Lilly´s Xigris, hvor den fortæller hvilke patienter der er egnet til Xigris behandling, Xigris var en kommende bl
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind