Aktiesnakken — Juli 2010
-
Aka, kan man ikke se længere hvor mange der har læst et indlæg?
-
jæp.. de er dygtige de lejesvende
-
har I bugs i ildræven?
-
det plejer de da ikke at ha, lejesvendene elsker firefoxen
-
ikke længere, bortset fra at jeg ikke kan se hvor mange der har læst hvert indlæg
-
det er nødvendig information, hvis jeg skal i top 5
-
det har vi fjernet sammen med pil ned
-
haha

-
du kommer i top 5!
-
hvorfor dog det?
-
vi synes det diskrimineret nogle
og det var ikke bioporto drengene -
BioPorto´s Vidner Tak!! - men kan egentligt godt forstå det, men brugte det meget
-
har du læst min smøre?? den er lige kommet på, og tror den tog 2 timer at skrive... hvis ikke du vil omvendes, så lad være at læse
-
hvad synes du om layoutet af den nye debat? er det ikke et skridt fremad?
-
absolut.. men kunne egentligt godt tænke mig en feature, hvis muligt
-
skyd min plus ven
-
hvis jeg finder et indlæg jeg overhovedet ikke gider bruge tid på, om jeg så kunne fjerne det, så det ikke blev ved at irritere mig
-
ikke at forveksle med personfilter, men en måde at gøre siden mere interessant for den enkelte
-
eller, ihvertfald fjerne det uinteressante
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind