Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg bliver vist aldrig arbejdsløs -
ho ho ho, jeg har minus 232% på min portefølje her på PI, så må jeg være gået konkurs flere gange:-)
-
ja porteføljerne og aktiersiderne de skal have en tur næste gang
-
jeg ser den med sorg
-
til gengæld konstaterer jeg at min mail nok er gået til himmels sammen med dns´en idet jeg ikke får mine sædvanlige 10 efter 10
-
he he, det var WNC jeg havde købt den i kurs 1,9 og så vendte jeg den til en short i kurs 2,8 tror jeg nok, og så endte den sgu i kurs 10$
-
det gjorde jeg også i nordnet, der solgte jeg den i kurs 7 tror jeg nok, men den blev bare ved med at stige
-
det var mens vi var på ferie der sad jeg og legede med porteføljen herinde, og fik den aldrig rettet tilbage......
-
jow.. men det var desværre kun 4000 jeg havde købt for, så tjente da en slat, men intet voldsomt
-
det er faktisk en uhyggelig ting der kan være utroligt svært at lære, jeg er ved at lære det
-
men har det ikke helt på reflekserne endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind