Aktiesnakken — Juli 2010
-
det vil jeg heslt ikke vide mere om det der, havde det været Jørgen den grusomme så... nej, glem det...
-
det kunne godt være en risiko Mainvest
-
en af de nye ting som er rigtigt fed er at vi har gravet alle de gamle indlæg frem i et bibliotek http://simon.stockscanner.dk/taglist
-
ooops det er nok test sitet i kommer ind på der
-
se lige bort fra det link please
-
og jeg sidder uden databasen .....suk
-
http://www.proinvestor.com/taglist er det rigtige link
-
-
I al min iver Stbr
-
men de sider der der er bare alt guldet igennem næsten 2 år på PI
-
og endda alle bioporto indlæg!
-
hold kæft hvor er der skrevet meget af vidnerne
-
ja, det er fantastisk, jeg er gået totalt i selvsving
-
det er vel ikke nødvendigt endnu engang at fortælle at BioPorto ignoranter snart falder totalt på røven
-
bioporto har nok danmarks bedste aktionærer og ignoranter er de heller ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
