Aktiesnakken — Juli 2010
-
Godt der er lang tid til fyraften
-
:-I
-
den burde fylde hele chatten, hele tiden, altid
-
BioPorto forever, i love you
-
BioPortos vidner er altid klar
-
tror der er nogen få stupide individer der har fået den geniale ide at holde sommerferie
-
sådan skal du heller ikke forstå det, underforstået, at jeg ikke vil overveje at sælge før jeg kan se hvad potentiale aktien har
-
i den tekst tænkte jeg på BioPortos guidence for 2011, at jeg ville se den først
-
jeg forventer da at BioPorto udbetaler mig dividende i mange år, og måske allerede en pæn dividende fra 2012/13
-
jeg mangler at købe ca. 30.000 bioporto aktier, jeg vil have 150.000 ialt
-
jeg ser om den kommer længere ned, ellers gør det mig ikke alverden at købe dyrere, har haft pengene klar siden kurs 7
-
tror faktisk at jeg køber dem i næste uge, mht. messen fra tirsdag til onsdag, der er en lille sandsynlighed for gode nyheder på næste
-
fredag (LÆS_ lille sandsynlighed)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind