Aktiesnakken — Juli 2010
-
sidder faktisk og overvejer om jeg kan koge essensen ned, der er mange der ikke forstår at NGAL testen redder liv
-
fandt noget lige før, hvor der i 2001 var undersøgt at 4 personer døde hver time pga. AKI
-
hov... hvad har vi væddet, og har du beviser?
-
kun i USA altså
-
det er rigtigt...
-
går ud fra taj eg vinder den, for jeg har holdt på at vi er over 100
-
jeg tror ikke det er quiet periode, så du hvordan MSI handlede den ned, og slap, og resten klarede vi selv, Nordea har købt mange den sidste
-
tid
-
jeg tror seriøst på at der kommer noget ud af messen i næste uge, fra Tirsdag til Torsdag, hvis de mødes, kan vi håbe på godt nyt på fredag
-
-
og Ellers, så steg omsætningen af NGAL i Q2 2009 med 79% så vidt jeg husker, og ALPCO lavede deres markedsføring
-
af samarbejdet før slutningen af Q2, så mon ikke Q2 d. 26 August bliver endnu bedre end Q1
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind