Aktiesnakken — Juli 2010
-
gm på købskurs igen! Egentligt lidt utroligt http://www.marketwatch.com/story/gm-agrees-to-buy-americredit-for-35-billion-cash-2010-07-22?si
-
ja, det er bizarro world.....
-
først er det in at outsourche og lægge den slags ud til andre.... GM sælger deres finansieringsselskab osv osv
-
nu insourcher de så igen.... og alle synes det er godt... særlig I-bankerne der rådgav dem i begge tilfælde og sikkert har sagt at begge
-
moves har været geniale......

-
ja det er langt ude !
-
pludseligt er det et pothole i deres forretning! det var det også for 2 år siden, bare på den omvendte måde
-
haha ja præcis
-
TenX har to zanolimumab førsøg kørende http://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=zanolimumab
-
lad de små royalty børn komme til os

-
aka valuehunter? er du der?
-
Den fi nansielle situation i Greentech ES er stabiliseret, og i H2 2010 skulle
selskabet gerne få indtægter fra de nyopførte italienske vin -
nyopførte italienske vindmølleparker. Vi
betragter selskabet som en value case, hvor den operationelle og finansielle
risiko er reduceret -
reduceret væsentligt igennem de seneste 12 måneder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind