Aktiesnakken — Juli 2010
-
Den kan jeg stærkt anbefale.
-
På engelsk er: Peter Lynch - One up on Wall Street
-
Common Stocks and Uncommon Profits
-
The Intelligent Investor
-
angående værdisætning af virksomhedder..google discounted cash-flow eller bare DCF.
-
Mange af de engelsk er noget forældet, men stadig værd at læse synes jeg...
-
Hvis du ikke kan finde bøgerne på de lokale biblioteker, kan du gå på
bibliotek.dk http://www.bibliotek.dk/ -
Der findes en bog på engelsk "Valuation" der gennem går de forskellige modeller. til biotek og IT mener jeg Real Options metoder er mere re
-
Ellers søg på noget med bl.a. Benjamin Graham og Peter Lynch som er gamle aktieguruer
-
relevant.
-
Security Analysis af Benjamin Graham skulle også være god, den har jeg dog ikke selv læst, men den skulle også være lidt mere "hardcore"
-
Ja, der er noget at begynde med

-
Alle bøgerne er dog ikke rene lærebøger, men bøger med en historie og en rød tråd, hvis gør dem sjovere at læse.. Der kommer dog en del hint
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men mange tak for hjælpen !