Aktiesnakken — Juni 2010
-
igen i dag har vi en auto køber i ges der hver 15 min køber omkring 50 stk. Har de ikke snart sniffet længe nok til at tage en ordentlig bid
-
coller jo det ville være dejligt. Men er det ikke typisk kun 15% én gang man lægger oveni?
-
-
coller her er bavas nyeste warrants pakke http://hugin.info/100065/R/1418603/368780.pdf
-
det er 15% én gang og vel at mærke 15% over snits kurs på 15 dage
-
Og så løber de kun 4 år. Er de ikke udnyttet da så er de værdiløse
-
5% årlig stigning i strike burde man som minimum forvente som aktionær.. for at det ikke blot er ren gavebod
-
når det nu kun er warrants (og der dermed ingen udnyttelsespligt er) kunne man også snildt argumentere for at den årlige stigning skulle vær
-
e højere for at afspejle den højere risiko....
-
ja. Jeg forstår heller ikke hvorfor ATP og andre store investorer ikke presser selskaberne på dete punkt.
-
ATP gør
-
ihvertfald iforhold til Genmab, de var på taler stolen
-
Genmab er klart det værste eksempel der er. Men de er altså langt fra de eneste. Jeg har flere gange diskuteret med LCP om det faktum
-
de ikk tillægger en præmie til strike kursen
-
ja ATP har også ytret sig ved LCP. Men de kunne sagtens samle flere andre større aktionærer og presse det igennem. I hvert fald i en del sel
-
selskaber
-
vi skulle have købt genmab i går
-
må ærligt tilstå at jeg ikke forstå hvorfor genmab kan handles i 1øre spread mens ges ikke kan?
-
det er noget med likviditeten og handelsregler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind