Aktiesnakken — Juni 2010
-
Findes der kortmateriale med tykkelse/dybde af de lag Qec borer i (f.eks i stil med de Marcellus-rapporter der er lavet)
-
Jeg finder dem ikke på Qec hjemmesiden.
-
Åhh ja, Talismann...selvfølgelig, der tjekker jeg. PS Tak for hjælpen, jeg tjekker beskede i mogen, jeg har ikke adgang til min mail her
-
har AU nopget om BioPorto i denne uge da?
-
tja.. det betyder jo heller ikke alverden, de humør svingninger kører jo bare op og ned, kunne der bare snart komme noget fundamentalt isted
-
der er snart nogen der får travlt, der er så meget der kulminerer i Q3 -
bare vent, CS invest får solgt og købt flere gange inden vi hører noget
-
måske du skulle prøve at få en hobby
-
Jeg har bestilt ny bil, til levering efter NGAL lanceringen http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.bmw.dk/dk/da/newvehicles/mseries/m6convertible/2006/allfacts/_shared/img/design_exterieur.jpg&imgrefurl=http://www.bmw.dk/dk/da/newvehicles/mseries/m
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind