Aktiesnakken — Juni 2010
-
jo, jeg har det ikke ved hånden, men hvis du søger tilbage i chatten så er den der
-
jeg synes dog ikke det interview med ham er så stærkt
-
han er bedst som pipeline analtyiker
-
han er pludselig blevet positiv på zalu
-
og det skal man bare ikke tage fejl af. Han har før sagt noget som alle analytikerne rystede på hovedet og pludselig så stod vi der
-
jeg synes også min besked om at de nu blev støttet af CHMP er død fuldstændig
-
lynpling - er der noget nyt på banen, eller funderer i over ugens gang i GEN?
-
det kan jeg godt forstå. det var sgu lidt af en bytur, vi blev sendt på.
-
har i set at den islandske højesteret har kendt deres valutalån ugyldige?
-
det kan da vist give bal i banksektoren i næste uge, for det var ikke småpenge islændingene lånte i primært euroland
-
hej varnæs. nej det lyder sku ikke godt
-
godt vores genmab er kontracyklisk, kontraintuitiv og kontraprofitabel
-
blandt venner - kontrapunkt
-
egentligt utroligt at de kan holde låg på informationerne om lisa
-
det kan de jo heller ikke rigtigt. læste du artiklen i EB?
-
ja
-
vi skal nok få det at vide - sådan noget holder man ikke hemmeligt i evig tid
-
og derfor også underligt, at de ikke bare siger det og kommer videre
-
ja meget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind