Aktiesnakken — Juni 2010
-
men har søgt rundt, kan ikke finde nogle bud på hvem de mener når de snakker om nationale distributører, som de forventer at præsentere i q3
-
jeg er slet ikke nervøs, det eneste der kan drille, er hvor langt vi skal ned, inden vi skal op
-
mener du at de aldrig får solgt en homogen ngal test? så bliver det ikke sjovt
-
nej, de 2 dyre ngal de manglede er kommet, ALPCO manglede dem, og buhlman startede først i januar, og de har fået en del nye i indien, og s
-
og så en eksklusiv aftale med rusland, så tror på bedre resultat i Q2 end Q1
-
de sagde jo at distributørerne var blevet pacet lidt i Q1, mon ikke taktikken er at vi kan undvære licensaftaler..
-
tja... tror sgu ærlig talt aldrig vi høre om en licensaftale på ´ngal... ville være bedre med en licensaftale på apcpci,
-
kunne være endnu sjovere, hvis den første ordre på ngal, blev offentligtgjort i 2010
-
nå, vil i boxen, kan du holde dig munter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind