Aktiesnakken — Juni 2010
-
er du læge? -her var det ikke engang så alvorligt at der skulle lys til
-
jeg nævnte de fordi at der efter fødslen var en vægttab på godt 10%, og så havde knægten nogle vejrtrækningsproblemer,
-
det mente lægen kunne skyldet vægttabet, kombineret med gulsot, jeg pustede ham i næsen nogle gange, fordi han blev helt slap, og ikke trak
-
vejret i 5-10 sekunder af gangen
-
det skete 3 gange på et minut, så ringede vi til bagtlægen, og det endte med indlæggelse i 1 døgn, uden symptomerne så kom igen
-
men det var hver gang han sov dybt, vi var sgu lidt urolige
-
ja meget.. bagtlægen ville komme og se på ham, han kunne nå det på 30 min, men efter 1½ time kørte vi til ham, han sagde at
-
det var normalt hos babyer, og indimellem helt op til 20 sekunder
-
mujer, prøv at søge på medfødt hydronefrose, det er diagnosen
-
det vi var mest urolige for, var jo at det skete 3 gange på et minut, i 5-10 sekunder, og han blev fuldstændig slap samtidig
-
det var fuldstændig som at sidde med et dødt barn, og samme tanker vi havde, tårerne trillede ned af min kones kinder.. så ikke sjovt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind