Aktiesnakken — Juni 2010
-
Mujer, http://www.proinvestor.com/boards/30040/Sidder-og-venter...... indlægget kl. 13.33 d. 10 juni, er svaret fra ct
-
men jeg er ved at være roli igen, han havde noget gulsot, det er ved at fortage sig, det er tegn på at nyrerne virker
-
det er et område inden for den udvidede kliniske validering af NGAL-testen
-
er det det>?
-
jeg havde bildt mig selv ind at det var nyrerne der havde med det at gøre
-
nå.. så kan jeg godt starte med at være urolig igen, tror ikke jeg kan sove i nat
-
min har en smule tilbage i øjnene, ellers er han ved at ligne en indianer
-
er du læge? -her var det ikke engang så alvorligt at der skulle lys til
-
jeg nævnte de fordi at der efter fødslen var en vægttab på godt 10%, og så havde knægten nogle vejrtrækningsproblemer,
-
det mente lægen kunne skyldet vægttabet, kombineret med gulsot, jeg pustede ham i næsen nogle gange, fordi han blev helt slap, og ikke trak
-
vejret i 5-10 sekunder af gangen
-
det skete 3 gange på et minut, så ringede vi til bagtlægen, og det endte med indlæggelse i 1 døgn, uden symptomerne så kom igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind