Aktiesnakken — Juni 2010
-
mornings
-
det er næste n ikke til at bære ventetiden til åbning på mandag, godt vi har en fodbold ind imellem til at tagedet værste
-
ja jeg leder også bare efter et rygte til. Behøver ikke at være takeover. Bare lidt nyt
-
der var jeg stadig aktiv derovre
-
morgen karboldsen
-
Ja, der fik de smittede mig med biotek bacillen
-
jeg købte de første i 40´erne og så var jeg hooked
-
før da sad jeg faktisk som en af de få med tjutum og diskuterede Vivendi, Hedegaard og al det kedelige value
-
Ja leeloo. Det blev man ret klog af
-
det håber jeg faneme ikke han gjorde. Selvom vi fik rykket fra 45 til 400 på de år. Tænk hvis man havde solgt
-
Jeg kan huske at Pepaoter som den eneste forudsagde successen i Ofab fase 2 og så eksploderede kursen
-
han kaldte det næsten på procenten! Det var helt vildt
-
Der er ingen i Danmark eller verden der er bedre til Genmab end pepaoter
-
den aftale var så flot
-
jo, jeg har det ikke ved hånden, men hvis du søger tilbage i chatten så er den der
-
jeg synes dog ikke det interview med ham er så stærkt
-
han er bedst som pipeline analtyiker
-
han er pludselig blevet positiv på zalu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind