Aktiesnakken — Juni 2010
-
150-200 og de får det hele får 1,3 mia dollar. Tjent ind på 4 år
-
måske endda 3
-
hvis vi fraregner milestones og resten af den pukkelryggede pipeline og fabrik de får oven i hatten
-
få stifteren ud, følelsen ud. Det muliges kunst bliver konge i Genmab
-
de har 650 mill dollar i milestones bundet op i genmab og en +20% royalty på et godkendt stof, hvis største og eneste konkurrent omsætter
-
for 7 milliarder dollars om året
-
Jeg er aldrig skråsikker, jeg prøver bare at redegøre for en logik der kan være i GSK beregninger af hvad Genmab er værd
-
Og Genmab er meget mere værd for GSK end markedet vil præmiere derfor bliver de købt op. For markedet gider ikke vente 4 år
-
GSK kan se investeringen over 15 år sålænge patentet kører. De kan se værdien i at få et blockbusterstof i onkologi
-
og forsøge at smadre Roches guldæg
-
det har været samme melodi jeg har sunget siden toppen, det lægger jeg ikke skjul på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind