Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg mener stigende salg der vil få kursen markant op, sådan at en kapitaludvidelse sker fra et betydeligt højere niveau end i dag
-
nej de kan ikke gå i plus, med mindre de laver omprioriteringer. Jeg tror bare man må forstå at en kapital udvidelse er deres aller sidste
-
option hernede fordi den er så dyr og nok ikke engang kan rejse nok penge
-
så de skal agere på deres assets og det er også det vi hører dem sige i dag
-
jeg tror genmab bliver solgt i q4
-
et kæmpe dansk kræfteventyr bliver tabt på gulvet. Efter så mange milliarder så er der ikke engang 200 danske arbejdspladser tilbage
-
det her er godt for firmaets image blandt analytikerne, men hold fast hvor var det ringe det der skete til CC idag
-
ja HR munk
-
Jeg håber bare Jan forstår at de ikke har 2 måneder til en ny transparent strategy. De har en måned
-
hvis fabrikken sælges kører de den hjem selv, hvis de laver partnerskab på zalut gør de det også
-
men de har et bedre blik for økonomien end vi har
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind