Hm tænkte lige - hvis hun har gået syg 1½ år og lejligheden er fra 2004 - så har I da haft tid til at reagere
på de kommende økonomiske indskrænkninger!
Hmmm, ja man må sno sig sagde ålen...
eller forventede I at hun blev rask eller ku få pension?
Men det er en god hjælp at man er glade for hinanden ( stadigvæk eftet 28 år ) og har sin gode humor i god behold
JEP det er det der betyder noget!
Hun vil sgu på arbejdsmarkedet igen, hun har ingen intentioner om at lade sig overgå til noget fra det offentlige
problemet er at hendes sag er syltet i lolland kommune pga de ikke har holdt sig til reglerne
har I hyret en advokat til at "true" kommunen
Kim har du haft en advokat indover lejlighedssagen. Har meget svært ved at se en lovlig aftale, der på
det gjorde jeg i sin tid - til at køre min sag igennem
Hverdagen er jo efterhånden et spørgsmål om hvor mange rudekuverter der er i postkassen.
Vi har ikke råd til en advokat
den måde forhindrer din handlefrihed i forbindelse med et muligt salg.
har I ikke retshjælpforsikring på jeres indbo og hus forsikring?
Har allerede en regning liggende for at en advokat skulle køre den første opsigelsessag
det er gratis at benytte advokathjælpen som findes i mange byer
det er jeg usikker på om vi har, der var ikke noget at hente i forbindelse med fyrringssagen
Ret og Råd giver næsten gratis rådgivning i startfasen af en mulig sag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind