Aktiesnakken — Juni 2010
-
haha
-
lisas warrants er nu værdiløse igen
-
det er SEB, der fører kniven i dag - de der svenskere kan virkelige ikke lide de bundløse trusser
-
det kan også være en omgang surstrømming
-
et eller andet klemmer dem i hvert fald. gad vide om de sælger eller shorter?
-
vi har snart brug for nogle news
-
det skulle man tro, leoloo - men jeg tør simpelthen ikke spå om GEN mere
-
al fornuft er røget ud af vinduet
-
pis.... jeg var 0,09 kurspoint fra at få lidt til samlingen... dum som man er...
-
lidt off topic fra den politiske scene... men ganske underholdende i lyset af politikerleden der flød i chatten igår

-
-
hukommelsen er kort i politik - på begge sider af den stinkende kloak, de kalder midten i dansk politik
-
genmab er casino på en rød roulette, eneste mulighed er at spille sort
-
og af en eller anden grund slås alle om at sætte sig i kloaken
-
eller russik rulette med lidt for mange kugler
-
da altid noget er der er lidt støtte i jobonacci
-
russisk roulette med 6 kugler i en 6-løber... hahahah
-
vi kan glæde os over at der kun er 43 dage til nye salgstal
-
forventningens glæder er hermed empirisk bevist til at være ALLERSTØRST!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind