Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg må ærligt indrømme jobono at jeg har droppet at følge med i politik nu....
-
PI teaparty!
-
og hvis det er det parti jeg tror du tænker på, så er der alt andet lige nok en del andre holdninger i det parti som jeg ikke kan tilslutte
-
mig...
-
så nu er jeg i min unge alder allerede blevet et gammelt brokkehoved..... der kun kan brokke sig og ikke kommer med løsninger eller gider
-
sætte sig ind i det....
-
Enig med Engell!
-
Kun gennem skabelse af nye firmaer og arbejdspladser kan vi forandre Danmark
-
Vi tæsket deres flommeord med vores handlinger. Pisker deres dobbelte standarder med vores bundlinier
-
Gobe, injurie-sagsanlæg på vej efter din antydning af at jeg = aka
-
haha, aka, du er kommet igang... personligt er jeg kun komme til at piske mig selv med min bundlinje....
-
FlAgellanter og offerspil. Hvis de dygtige klynker har vi Ingen fremtid
-
Venstre blev et Folkeparti under Uffe og har skåret alle bånd til dansk erhversvsliv. Politik er fallit. Praksis er konge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind